Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iun 3 14:13:35 EEST 2009

On 06/03/2009 02:01 PM, Jani Monoses wrote:
> 2009/6/3 Alexandru Szasz
>
>     Cine postează de pe web pe google groups ? Acum serios.
>

> Nu de postat zic ci de cautat si citit threaduri.

Se tine o arhiva la Gmane si vor putea fi citite arhivele frumos pe net.

>     Dacă ajungem la un punct să vorbim cu cineva mai important care are
>     nevoie de o listă de discuții o să-i recomandăm google pentru că aia
>     folosim noi ?
>
> Nu suntem in businessul de a recomanda solutii de mailing la altii :)
> Cine important o sa ne intrebe de asta sa fim seriosi.

Eu credeam ca menirea Grupului pentru software liber este promovarea
(recomandarea) de solutii FOSS. Sa rpromovezi FOSS dar in curtea ta sa
optezi pentru solutii proprietare desi au echivalente solide FOSS mi se
pare ...ipocrit.

> Zi asta cand treci proiectele tare pe un server local si nu folosesti
> google code.

Alex e un programator cuproiectele lui, nu este "Grupul pentru software
liber"