Mie Iun 3 14:33:28 EEST 2009

> Eu credeam ca menirea Grupului pentru software liber este promovarea
> (recomandarea) de solutii FOSS. Sa rpromovezi FOSS dar in curtea ta sa
> optezi pentru solutii proprietare desi au echivalente solide FOSS mi se pare
> ...ipocrit.

Nu e ipocrit, e pragmatic. Si nu e ipocrizie propriu zisa dar e falsitate
mai mare sa zici ca pormovezi FOSS si sa faci asta doar prin gesturi
simbolice ca folositul
unui server obscur, si nu prin ceva mai activ.

Pai nu fedora-ro era sters de pe gg? De ce l-ati pus acolo? Cine a fost
ipocritul de la fedora ro?

>  Zi asta cand treci proiectele tare pe un server local si nu folosesti
>>

> Alex e un programator cuproiectele lui, nu este "Grupul pentru software
> liber"
>
> Nici unii nu suntem GSL dar banuiesc ca nu avem pareri - mai ales ca unele
sunt convingeri de-a dreprtul - diferite in functie de unde le aplicam?

Jani