Mie Iun 3 14:34:27 EEST 2009

Băieți, eu realizez că încerc fără succes să vă conving să folosim
software liber. E trist.

Alin citește pe jumătate și nu vede că am scris clar că nu vreau și
hârtie igienică liberă.

Eu am pornit discuția asta pe marginea imaginii grupului, nu am
amenințat că mă arunc de la balcon dacă nu folosim doar software
liber. Cred că un grup pe google între alte grupuri cu denumire
similară software liber nu e o imagine bună.

Nu-mi mai cântați că n-avem ce face, ce propuneam eu este ceva de
făcut, nu să stăm la trăncăneală.

Fiindcă suntem un grup, cred că ar trebui să fim mai deschiși la minte
și să schimbăm întâmpinarea „Ce vrei de la noi?” cu „Ce putem face
pentru tine?”.