[software-liber] Re: proiecte independente

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Iun 3 14:45:27 EEST 2009

În data de 3 iunie 2009, 14:12, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> voi incepe. Nu, proiectul cu xforms nu ma intereseaza pt ca nu e in directia
> in care cred eu ca
> trebuie sa mearga un proiect care are scopul de a incloui cu succes
> solutiile .exe de acum.

Stai puțin Jani, Ioan oferea o soluție, o soluție de care eu nu știam.
E o soluție ce folosește standarde deschise și după spusele lui
funcționează iar el este mândru de asta.
Poate fi oricând una dintre alternative.

Mie personal nu-mi place exprimarea „nu *mă* interesează” și nici
„nimeni nu mai face nimic”. Ioan face ceva. Eu fac ceva, toți facem
ceva, nu facem umbră pământului degeaba.

Pot zice și eu că xforms nu e încă implementat în niciun program din
câte știu, însă poate unii vor instala extensia și vor prefera să
lucreze astfel. Poți cerceta să vezi dacă undeva în lume s-a propus o
astfel de soluție și ce impact a avut. Din câte-mi amintesc sunt și
soluții pe partea de server. Dacă ministerul de finanțe poate instala
câteva servere de la Microsoft, nu văd de ce nu ar putea pune și
suport pentru xforms pe partea de server. Reiau concluzia mea, este
una din soluții.

Nu văd de ce nu l-am sprijini măcar moral pe Ioan pentru inițiativa lui.