Mie Iun 3 14:46:03 EEST 2009

2009/6/3 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> Băieți, eu realizez că încerc fără succes să vă conving să folosim
> software liber. E trist.

Nu ai rapsuns la faza cu google code. Cum e mai trist cazul nostru decat
acela?
Serios nu te inteleg cum poti fi asa de pornit cu mailman sau de ce erai
anti LP
cand nu ai treaba cu GC si probabil l-ai ales din considerente practice, si
chiar mai
mult de ajuta. Nu vad diferenta.

> Alin citește pe jumătate și nu vede că am scris clar că nu vreau și
> hârtie igienică liberă.
>
> Eu am pornit discuția asta pe marginea imaginii grupului, nu am
> amenințat că mă arunc de la balcon dacă nu folosim doar software
> liber. Cred că un grup pe google între alte grupuri cu denumire
> similară software liber nu e o imagine bună.

pai google e problema acum sau ca sunt doua grupuri cu nume similar?
Eu am rapsuns la ambele oricum (UI bun, cybersquatting nu eviti oricum si
nu  rezolvi fugind de el)

> Nu-mi mai cântați că n-avem ce face, ce propuneam eu este ceva de
> făcut, nu să stăm la trăncăneală.
>
> Fiindcă suntem un grup, cred că ar trebui să fim mai deschiși la minte
> și să schimbăm întâmpinarea „Ce vrei de la noi?” cu „Ce putem face
> pentru tine?”.

Nu erau atacuri la tine (cel putin nu din partea mea) dar stii bine ca
astfel de subiecte
sunt din categoria painting the bikeshed la care participa toata lumea si nu
prea aduc
mult folos.