mariuz mapopa la gmail.com
Mie Iun 3 14:47:13 EEST 2009

On Jun 3, 7:34 am, Jani Monoses <jani.mono... la gmail.com> wrote:

> Asa e, cand e vorba de crima etc. Acum threadul asta e motiv bun de discutii
> si de activism
> ca nu trebuie facut nimic concret doar dat cu pararea.

ar fi bun un proiect pentru stundenti la rosedu

google groups da versiunea free software (eventual folosind ca pornire
peste mailman da eu as scrie de la 0 intr-un framwork mai modern ror,
cakephp sau django)

urasc interfatza de mailman de la sourceforge , nu pot sa citesc nimc
pe listele firebird  asa ca folosesc nabble
care pana la urma iau contzinutul de la sourceforge dar o aranjeaza
grupat si frumos si cu rss feed (la fel si gmane dar se pare ca e
stalled la partea de indexare )