Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iun 3 14:48:00 EEST 2009

On 06/03/2009 02:33 PM, Jani Monoses wrote:
>     Eu credeam ca menirea Grupului pentru software liber este promovarea
>     (recomandarea) de solutii FOSS. Sa rpromovezi FOSS dar in curtea ta
>     sa optezi pentru solutii proprietare desi au echivalente solide FOSS
>     mi se pare ...ipocrit.
>
> Nu e ipocrit, e pragmatic. Si nu e ipocrizie propriu zisa dar e
> falsitate mai mare sa zici ca pormovezi FOSS si sa faci asta doar prin
> gesturi simbolice ca folositul
> unui server obscur, si nu prin ceva mai activ.

Talk the talk and walk the walk.

> Pai nu fedora-ro era sters de pe gg? De ce l-ati pus acolo? Cine a fost
> ipocritul de la fedora ro?

Ala nici nu a fost folosit, de aia a si fost sters. Acum avem lista de
mail tinuta cum si unde trebuie: mailman la lists.fedoraproject.org.

>         Zi asta cand treci proiectele tare pe un server local si nu
>         folosesti
>         google code.
>

>     Alex e un programator cuproiectele lui, nu este "Grupul pentru
>     software liber"
>
> Nici unii nu suntem GSL dar banuiesc ca nu avem pareri - mai ales ca
> unele sunt convingeri de-a dreprtul - diferite in functie de unde le
> aplicam?

Este evident ca avem viziuni diferite despre ce inseamna promovarea
software liber si asta e unul dintre principalele motive care ma tin pe
mine destul de inactiv in cadrul GSL.