[software-liber] Re: categorii in stiri

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Iun 3 14:50:49 EEST 2009

În data de 3 iunie 2009, 14:41, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:
> Eu as fi preferat sa ramana stirile pe categorii. Ultima editie a mare
> (foarte bine :) dar nu are o structura si o coerenta.
> Care e problema sa arate ca orice alta scriere care nu e o singura idee dar
> nici o enumerare de idei foarte asemanatoare,
> si sa aiba sectiuni ca localizare, educatie, dezvoltare, prezentari, actiuni
> civile, etc. Nu trebuie sa apara de fiecare data toate
> dar ce e acum e prea dezlanat.

S-auzim și alte opinii.

Cred că o prezentare de tip listă ar scuti de efort cititorul și
editorul care și-ar bate capul în ce categorie să pună ce, că poate
unele intră în mai multe categorii.

Eu aș prefera să susținem oamenii care sunt în centrul evenimentelor
să le relateze, nu să ne substituim noi lor. Astfel noi am putea doar
prezenta știrea pe scurt și să facem trimitere la cine relatează pe
larg.

Cred că imaginea pe care o ai tu este cea a unui buletin de știri, de
genul celor care vin de la corporații și pe care nu-l citește nimeni
că e prea lung.