Mie Iun 3 14:52:23 EEST 2009

> Talk the talk and walk the walk.

Dar daca e de ales intre talk si walk eu vad ca majoritatea aleg talk.

>  Pai nu fedora-ro era sters de pe gg? De ce l-ati pus acolo? Cine a fost
>>

> Ala nici nu a fost folosit, de aia a si fost sters. Acum avem lista de mail
> tinuta cum si unde trebuie: mailman la lists.fedoraproject.org.

Ok, deci Alex are raspunsul, nu e o calamitate la care sa ne asteptam in
fiecare zi din partea google.

>         Zi asta cand treci proiectele tare pe un server local si nu

> Este evident ca avem viziuni diferite despre ce inseamna promovarea
> software liber si asta e unul dintre principalele motive care ma tin pe mine
> destul de inactiv in cadrul GSL.

Nu ti le-ai expus niciodata din cate stiu, sau nu vad sa le fi urmat de
capul tau, ca sigur nu ai viziuni asa unice sa nu  poti colabora cu cineva
de pe lista.

Jani