[software-liber] Re: categorii in stiri

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iun 3 15:01:19 EEST 2009

> S-auzim și alte opinii.
>
> Cred că o prezentare de tip listă ar scuti de efort cititorul și
> editorul care și-ar bate capul în ce categorie să pună ce, că poate
> unele intră în mai multe categorii.

cum am zis de aia avem editor uman si nu un cronjob de copiat din wiki pe
site.
cititorul nu cred ca e scutit daca vede titluri cu bold si grupuri de stiri.
cele de acum nu sunt nici macar grupate pe care seamana, cele cu comunitate
intercalate cu prezentari.

> Eu aș prefera să susținem oamenii care sunt în centrul evenimentelor
> să le relateze, nu să ne substituim noi lor. Astfel noi am putea doar
> prezenta știrea pe scurt și să facem trimitere la cine relatează pe
> larg.

exact asta am si propus initial si asa erau primele stiri sa fie cat mai
putin pe stire. Propozitie simpla + link.
Daca citam oamenii stirile vor iesi cu stil inconsistent.

> Cred că imaginea pe care o ai tu este cea a unui buletin de știri, de
> genul celor care vin de la corporații și pe care nu-l citește nimeni
> că e prea lung.

Nu am o imagine pe care m-am bazat ci am pornit initial de la nevoie mea de
a afla
*pe scurt* ce s-a mai intamplat prin comunitati. Daca facem pe scurt plus
link
obligam si ca stirea sa fie mai elaborata intr-un mesaj mail sau un post pe
blog.
Atfel avem non-stiri ca Adi s-a intors de la UDS. Pana nu a rezumat
impresiile lui
undeva mai bine lasam stirea ca lumea nu va intelege nimic util de aici.

Jani