Mie Iun 3 15:01:49 EEST 2009

În data de 3 iunie 2009, 14:46, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Nu ai rapsuns la faza cu google code. Cum e mai trist cazul nostru decat
> acela?
> Serios nu te inteleg cum poti fi asa de pornit cu mailman sau de ce erai
> anti LP
> cand nu ai treaba cu GC si probabil l-ai ales din considerente practice, si
> chiar mai
> mult de ajuta. Nu vad diferenta.

Nu e vorba de convingeri personale, a câta oară să repet ? Hârtia
igienică liberă chiar nu v-a sărit în ochi ?
Nu discut despre Launchpad aici, este offtopic.

> pai google e problema acum sau ca sunt doua grupuri cu nume similar?
> Eu am rapsuns la ambele oricum (UI bun, cybersquatting nu eviti oricum si
> nu  rezolvi fugind de el)

> Nu erau atacuri la tine (cel putin nu din partea mea) dar stii bine ca
> astfel de subiecte
> sunt din categoria painting the bikeshed la care participa toata lumea si nu
> prea aduc
> mult folos.

Zi pe românește categoria aia, eu nu-s la curent cu chestiile astea.
„Atac”-urile sunt chestii de copii mici, nu suntem la liceu aici. Aici
dezbatem niște subiecte.