[software-liber] Re: proiecte independente

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Mie Iun 3 15:09:09 EEST 2009

Ai pus punctul pe I. GSL trebuie sa treaca intr-o etapa noua.

În data de 3 iunie 2009, 13:46, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
scris:

> 1) Vad ca adunam idei de proiecte dar nu e clar de cine tin si se cam
> opresc la inceput de drum.

Care sunt aceste idei? Am vazut numai sugestii ... si multa vorbarie

> 2) Se pare ca nu vom avea un sef/coordonator al grupului intreg care sa
> preia o vreme fraiele si sa zica la cei dispusi sa ajute ce sa face si
> sa nu mai discutam in contradictoriu legat de orice subiect ca nimeni nu e
> responsabil dar toti avem pareri.

Acesta trebuie sa fie acceptat de toata lumea. De exemplu: sa spunem ca eu
vreau sa ma ocup de asa ceva. Ce se intampla in cazul in care tu sau Stas
sau Alex sau .... altii,  nu sunteti de acord cu ideile mele si cu ceea ce
fac?

Atucni propun fiecare sa se gandeasca la unul sau mai multe proiect clare,
> bine definite si realizabile, cu sanse de rezultate palpabile in termen
> scurt
> si pe care sa preia coordonarea. Face totul de la planificare pana la dus
> la capat cu ajutorul optional al celorlalti membri.

Exemple de proiecte te rog. Nu stiu la ce te referi cand spui "proiecte".
De exemplu pot propune ca proiect urmatorul lucru: pana la sfarsitul anului
distributia openSUSE va fi tradusa in limba romana in proportie de 100%.

> Cine vrea sa ajute zice exact la ce proiect poate contribui si se discuta
> cu ownerul proiectului conditiile si cerintele.
>
> Astea vor fi in wiki in sectia proiecte iar pe siteul principal tot acolo
> ajung cele bine conturate si care incep sa arate rezulate.

De acord.

> Daca am dat pana acum invitatii probabil erau prea vagi si lumea nu putea
> zice ca 'pot ajuta cu asta'
>
> Jani

LucianO