Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iun 3 15:11:41 EEST 2009

On 06/03/2009 02:52 PM, Jani Monoses wrote:
>     Talk the talk and walk the walk.
>

> Dar daca e de ales intre talk si walk eu vad ca majoritatea aleg talk.

Vrei sa zici ca eu sau Alex nu face nimic pentru promovarea FOSS, numai
pentru ca nu o facem neaparat in cadrul GSL sau a Ubuntu?

>     Este evident ca avem viziuni diferite despre ce inseamna promovarea
>     software liber si asta e unul dintre principalele motive care ma tin
>     pe mine destul de inactiv in cadrul GSL.
>

> Nu ti le-ai expus niciodata din cate stiu, sau nu vad sa le fi urmat de
> capul tau, ca sigur nu ai viziuni asa unice sa nu  poti colabora cu
> cineva de pe lista.

Nu e prima data cind vorbesc despre conflictul pe care il vad intre
misiunea de a promova software liber dar a folosi solutii proprietare in
propria ograda, dar de obicei a triumfat convenienta.

Din fericire exista o multitudine de comunitati si poti alege unde
contribui.