[software-liber] Re: proiecte independente

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iun 3 15:15:38 EEST 2009

2009/6/3 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> În data de 3 iunie 2009, 14:12, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
> scris:

> directia
> >

> Stai puțin Jani, Ioan oferea o soluție, o soluție de care eu nu știam.
> E o soluție ce folosește standarde deschise și după spusele lui
> funcționează iar el este mândru de asta.
> Poate fi oricând una dintre alternative.
>
> Mie personal nu-mi place exprimarea „nu *mă* interesează” și nici
> „nimeni nu mai face nimic”. Ioan face ceva. Eu fac ceva, toți facem
> ceva, nu facem umbră pământului degeaba.

Am lasat sus citat din mailul meu sa se vada clar ca nici vorba nu era de
desconsiderat efortul cuiva,
si daca e vazut asa e din cauza ca avem acum prea multe threaduri 'aprinse'.
Am zis 'nu ma intereseaza' pentru ca asta e adevarul. Nu am zis ca nu e bun.
La fel sunt multe
chestii care se fac de diversi alti membri ai grupului conexe cu FOSS si
care nu ma intereseaza,
la fel cum unele pe care le fac eu nu le intereseaza pe altii. E ok, si mi
se pare chiar bine sa se zica
astea, sa stim cu cine putem colabora pe ce teme. Nu e nimic ofensiv in
asta.

Si la fel acolo scrie 'nu e directia in care cred eu ca...'.
Daca ziceam 'nu e directia buna' puteam fi luat la rost, ca ce stiu eu ce e
bun si ce nu pana nu incerc dar asa?

Iar faptul ca sunt printre putinii care s-au straduit macar sa discute
despre propunerea domnului Fericel
arata ca am un interes mai mare pentru subiect decat majoritatea. Deci iar,
care e problema. Am oferit
cred critica constructiva, care e mai ok dupa parerea mea decat linistea
totala.

> Pot zice și eu că xforms nu e încă implementat în niciun program din
> câte știu, însă poate unii vor instala extensia și vor prefera să
> lucreze astfel. Poți cerceta să vezi dacă undeva în lume s-a propus o
> astfel de soluție și ce impact a avut. Din câte-mi amintesc sunt și
> soluții pe partea de server. Dacă ministerul de finanțe poate instala
> câteva servere de la Microsoft, nu văd de ce nu ar putea pune și
> suport pentru xforms pe partea de server. Reiau concluzia mea, este
> una din soluții.

Asta implica o problema tehnica noua (XForms) si una politica/administrativa
(la care GSL e egal cu 0)
Compara asta cu soluita posibila python+gtk, clona simpla care ar putea fi
folosit fara server side si fara
interventia ministerului din ziua care e gata exact ca cele de acum scrise
in VB sau FOX.
Imi plac chestiile simple atata tot.

> Nu văd de ce nu l-am sprijini măcar moral pe Ioan pentru inițiativa lui.

Am ales sa-mi spun parerea tehnica si de logistica despre subiect si am
evitat orice legat de sprijin moral.
Consider ca fiind pe acest grup toti avem idei destul de apropiate despre ce
e bun in the end, deci sprinijul moral e implicit :)
Deci sa zic oficial, cred ca domnul Fericel are cele mai bune intentii si e
de laudat initiativa.

Jani