[software-liber] Re: proiecte independente

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iun 3 15:23:43 EEST 2009

2009/6/3 Lucian Oprea <oprea.luci la gmail.com>

> Ai pus punctul pe I. GSL trebuie sa treaca intr-o etapa noua.
>
> În data de 3 iunie 2009, 13:46, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
> scris:

> Care sunt aceste idei? Am vazut numai sugestii ... si multa vorbarie

Toate proiectele actuale din wiki si site dar care nu progreseaza. De fapt
orice facem acum mai dezlanat e un proiect doar
ca nu-l luam sistematic.

> Acesta trebuie sa fie acceptat de toata lumea. De exemplu: sa spunem ca eu
> vreau sa ma ocup de asa ceva. Ce se intampla in cazul in care tu sau Stas
> sau Alex sau .... altii,  nu sunteti de acord cu ideile mele si cu ceea ce
> fac?

De aceea am zis proiecte mici si independente. Doar cele care strica
imaginea grupului sau obstructioneaza alte proiecte ar putea sa aiba
opozitie.
S-ar putea ca multe sa nu aiba suport  serios de la altii dar de aici pana
la veto e cale lunga.

> Atucni propun fiecare sa se gandeasca la unul sau mai multe proiect clare,
>

> Exemple de proiecte te rog. Nu stiu la ce te referi cand spui "proiecte".

incearca.sl.ro, vademecum al lui Alex, clone aplicatii pentru finainte,
cereri 544, website grup, stiri bilunare, distributii materiale
promotionale, contact proactiv cu presa, organizat un lan party cu jocuri
foss. Orice facem legat de grup si pormovare FOSS cand nu ne racim gura pe
lista.

> De exemplu pot propune ca proiect urmatorul lucru: pana la sfarsitul anului
> distributia openSUSE va fi tradusa in limba romana in proportie de 100%.

E un proiect bun, doar ca nu tine de GSL propriu zis ci de comunintatea
gnome (sau kde daca asta e default pe discul suse) si de comunitatea
opensuse ro.

Deci sa propunem proiecte care nu tin ed o distribuitie si la care sunt
sanse sa poti colabora cu altii din grup. La fel cu proiectele
personale/hobby care nu-s
strict legat de promovarea serioasa FOSS (fac clona de tetris open source de
ex nu se pune :)