Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iun 3 15:27:51 EEST 2009

On 06/03/2009 02:46 PM, Jani Monoses wrote:

> Nu ai rapsuns la faza cu google code. Cum e mai trist cazul nostru decat
> acela?
> Serios nu te inteleg cum poti fi asa de pornit cu mailman sau de ce erai
> anti LP
> cand nu ai treaba cu GC si probabil l-ai ales din considerente practice,
> si chiar mai
> mult de ajuta. Nu vad diferenta.

Mie mi se pare grav ca nu vezi diferenta. E ca Microsoft de care ridea
toata lumea cind avea serverele Hotmail pe FreeBSD.

Alex e un programator care scrie o aplciatie pentru localizare cu scopul
de a imunatati localizarile diverselor aplicatii, aicimotivatia este
"localizare".

Un "grup pentru software liber" ar trebui sa aiba si o componenta
ideologica, anume "software liber". Daca ii explici cuiva despre
beneficiile softwareliber si te intreaba daca tu folosesti software
liber ce raspunzi? Numai acolo unde nu am avut o alta solutie mai
convenabila?

Spre exemplu pentru o distributie cum e Ubuntu, care nu are libertatea
listata ca obiectiv (descrierea "About" de pe prima pagina), este
acceptabil sa foloseasca o platforma proprietara, chiar daca este Linux,
libertatea nu e tinta (spre deosebire, la noi la Fedora libertatea este
parte a misiunii, asa ca nu vei intilni nimic proprietar in infrastructura).