Mie Iun 3 15:32:08 EEST 2009

> Mie mi se pare grav ca nu vezi diferenta. E ca Microsoft de care ridea
> toata lumea cind avea serverele Hotmail pe FreeBSD.

> Alex e un programator care scrie o aplciatie pentru localizare cu scopul de
> a imunatati localizarile diverselor aplicatii, aicimotivatia este
> "localizare".
>
> Un "grup pentru software liber" ar trebui sa aiba si o componenta
> ideologica, anume "software liber". Daca ii explici cuiva despre beneficiile
> softwareliber si te intreaba daca tu folosesti software liber ce raspunzi?
> Numai acolo unde nu am avut o alta solutie mai convenabila?

Exact asta ii rapsund pentra ca asta e adevarul si asta face toata lumea pe
care o cunosc. Si asa facem alegerile in orice domeniu.
Dar macar n upretind altfel. Tu ce telefon folosesti? Stii ca sunt unele cu
open source.  Nu-s la fel de convenabile dar nu vad de ce ai trece peste
idealism pt un asemenea fleac.

> Spre exemplu pentru o distributie cum e Ubuntu, care nu are libertatea
> listata ca obiectiv (descrierea "About" de pe prima pagina), este acceptabil
> sa foloseasca o platforma proprietara, chiar daca este Linux, libertatea nu
> e tinta (spre deosebire, la noi la Fedora libertatea este parte a misiunii,
> asa ca nu vei intilni nimic proprietar in infrastructura).

Cu ce firmware va merg placile wireless in fedora?

Jani