Mie Iun 3 15:38:17 EEST 2009

2009/6/3 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> Alexandru Szasz s-a oferit mai devreme sa puna el Mailman.
>
> --
> nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com

In cazul asta discutia nu isi mai are sens. E absurd, pe bune, vad pe
lista asta mai mult frustrari personale decat ceva constructiv.
Eu inteleg ca toata lumea vrea sa fie sef, dar e inca destul de munca,
mai bine ne-am focaliza atentia catre alte tipuri de actiuni ( gen
prezentarile Fedora care urmeaza ). Particip si ajut cu orice pot pe
oricine are o initiativa si pur si simplu nu imi pasa ca ii zice
Fedora sau Ubuntu sau OpenSUSE, asa ca sa mai trecem peste orgolii si
sa punem osul la treaba.

Spor

PS: Daca nu se apuca nimeni sa rezolve aplicatile alea financiare, ma
angajez eu vacanta asta
--
Alin Rus