Mie Iun 3 15:44:35 EEST 2009

Pe 03.06.2009 15:38, Jani Monoses a scris:

>     Alexandru Szasz s-a oferit mai devreme sa puna el Mailman.
>

> In acest caz nu vorbim doar de cine face treaba (desi am zis ca as
> prefera sa pierdem vremea mai cu folos)
> pentru ca e o actiune care afecteaza toti membri.
>
> Nicu tu si fata de Launchpad erai pornit - te inteleg - si s-a mers pe
> trac. Dar nu poti zice ca LP a fost
> cel care te-a obstructionat in a contribui. Vad ca tu si Adrian aveti
> pareri acum despre cum sa
> functioneze un aspect al grupului fara sa aveti contributii in rest.
> Nu-mi zi ca din cauza google groups
> [...]

Și suferim că folosim trac și nu Launchpad ? Cred că ne descurcăm destul
de bine cu alternativa liberă.

Adrian Joian și Nicu Buculei sunt membri ai comunității românești
Fedora, o sursă de software liber pe care ei o promovează din buzunarul
lor plătind abțibilde, cărți de vizită și făcând eforturi de a aduna mai
multă lume în jurul software-ului liber. Asta nu e implicare în
promovarea software-ului liber ?

De când îl știu pe Nicu nu l-am auzit niciodată vorbind despre un
software proprietar, așa că însăși prin treaba asta e un exemplu.

Alin, decizia de a merge pe mailman trebuie luată de comun acord, nu-mi
fac eu de cap.