Mie Iun 3 15:44:32 EEST 2009

> Eu nu-s grupul pentru software liber, nu mai insista pe tema individului.

sper ca macar aici nu incercam sa ne scoatem cu scuze de genul nu eu ci
organizatia, sistemul, grupul.

Fie faci ce zici fie nu dai sfaturi la altii legat de tema aia. Daca
individual nu suntem capabili sa rulam 100% FOSS sa
nu venim cu astfel de rationamente in rest.

> Cu ce firmware va merg placile wireless in fedora?
>

> „nimic proprietar in *infrastructura*”

Mie functionare internetului pe un laptop mi se pare destul de
infrastructura dar astea sunt nuante pana la urma.

Adica tragi linia acolo unde iti convine. Ce e deasupra e de criticat ca nu
e destul de free, ce e mai jos e fanatic. E ok, pentru ca fiecare acolo se
pune in
aceasta ierarhie unde gaseste linia sa. Dar sa lasam criticle pentru cei
care chiar nu au nimic 'pe constiinta'.
Deci si voi sunteti de acord cu alesul pragmatismului cand e mai convenabil.
deci nu stiu de ce acuzati pe altii doar pentru ca aleg sa aleaga acelasi
pragmatism daor ca nu fix unde l-ati ales voi.

Jani