Mie Iun 3 15:48:31 EEST 2009

2009/6/3 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> [...]
> pentru ca e o actiune care afecteaza toti membri.
>
> Nicu tu si fata de Launchpad erai pornit - te inteleg - si s-a mers pe
> trac. Dar nu poti zice ca LP a fost
> cel care te-a obstructionat in a contribui. Vad ca tu si Adrian aveti
> pareri acum despre cum sa
> functioneze un aspect al grupului fara sa aveti contributii in rest. Nu-mi
> zi ca din cauza google groups
> nu v-ati implicat pana acum - de fapt nici nu ai zis mai inainte care au
> fost motivele pt care nu te-ai implicat.
>

> Și suferim că folosim trac și nu Launchpad ? Cred că ne descurcăm destul de

Nu, sunt foarte multumit de trac, mai ales ca oricum ne trebuia si wiki :)
Ziceam ca LP era folosit ca scuza, cine
vrea sa contribuie o face pe LP, trac,mailman, gg, si nu se pierde in
detalii.

> Adrian Joian și Nicu Buculei sunt membri ai comunității românești Fedora, o
> sursă de software liber pe care ei o promovează din buzunarul lor plătind
> abțibilde, cărți de vizită și făcând eforturi de a aduna mai multă lume în
> jurul software-ului liber. Asta nu e implicare în promovarea software-ului
> liber ?

Ba da. Stii bine ca ziceam de actiuni in cadrul GSL, care a fost facut sa
combine aceste eforturi si de a produce ceva mai bun decat comunitatile
separat.

> De când îl știu pe Nicu nu l-am auzit niciodată vorbind despre un software
> proprietar, așa că însăși prin treaba asta e un exemplu.

Acum ce, si vorbitul despre soft proprietar e pacat? :)