Mie Iun 3 15:51:41 EEST 2009

> Jani noi vorbim despre infrastructură nu despre plăci wireless.

Ok, am inteles eu gresit.
Credeam ca fedora are un subset de pachete la care ii zice 'infrastructure'
asa cum e ubuntu-desktop in ubuntu
sau stage2 in gentoo sau mai stiu eu ce.

Apoi tinut infrastructura pe FOSS se poate din 1994 daca nu mai demult :)
Eu intrebam de ce ne luati cu 'FOSS doar daca e convenabil' cand stiti bine
ca asa e si in fedora si peste tot.

> Infrastructura unui grup auto intitulat Grupul pentru Software Liber -
> trebuie să fie Liberă !? - De ce NU vrei sa intelegi asta ?

Nimic nu 'trebuie' Sunt pro si contra la toate solutiile.

Jani