Mie Iun 3 16:03:06 EEST 2009

Pe 03.06.2009 15:48, Jani Monoses a scris:
> 2009/6/3 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com <mailto:alexxed la gmail.com>>
>
>     Pe 03.06.2009 15:38, Jani Monoses a scris:

>     Și suferim că folosim trac și nu Launchpad ? Cred că ne descurcăm
>     destul de bine cu alternativa liberă.
>

> Nu, sunt foarte multumit de trac, mai ales ca oricum ne trebuia si
> wiki :) Ziceam ca LP era folosit ca scuza, cine
> vrea sa contribuie o face pe LP, trac,mailman, gg, si nu se pierde in
> detalii.
>

>     Adrian Joian și Nicu Buculei sunt membri ai comunității românești
>     Fedora, o sursă de software liber pe care ei o promovează din
> [...]

Numără tu câți membri activi am atras în ultima vreme. Crezi că așa de
slab este interesul pentru software liber sau că avem noi o problemă sau
crezi că suntem destui?

Spui de acțiuni GSL și probabil te gândești la prezentări prin școli și
licee, sau alte forme de activism de felul ăsta. Păi pentru ce facem
asta ? Nu ca să aducem noi membri în comunitățile locale ?

Eu așa cred și văd GSL și ca o entitate care să ajute la menținerea
comunităților locale. E atât de ușor să te trezești într-o zi să vezi
niște oameni care stau în fața blocului spărgând semințe și neștiind ce
e software-ul liber încât să-ți spui ce naiba fac eu aici? Ia să-mi vad
de viața mea. E foarte ușor să renunți la voluntariat, de aceea orice
efort, cât de mic trebuie apreciat cât mai pozitiv.

O să studiez problema cu mailman și vin cu o descriere a impactului
înainte să ne hotărâm.