Mie Iun 3 16:06:26 EEST 2009

> Numără tu câți membri activi am atras în ultima vreme. Crezi că așa de slab
> este interesul pentru software liber sau că avem noi o problemă sau crezi că
> suntem destui?

Avem o problema. Dar nu e serverul de mail.

> Spui de acțiuni GSL și probabil te gândești la prezentări prin școli și
> licee, sau alte forme de activism de felul ăsta. Păi pentru ce facem asta ?
> Nu ca să aducem noi membri în comunitățile locale ?

Ma gandesc la toate, inclusiv actiunile pe care le zici. Ba da, sa aducem
membri, insa nu memrbi online chibitari ci unii care promoveaza activ. La
partea online
comunitatile independente stau ok, sunt forumuri liste, suport tehnic. La
partea de newbies, administratie,scoli nu. Acolo nu ii doare pe ei ce server
de mail ai,
sau cat esti de versat in alte chestii obscure din FOSS ci cum ii ajuti.
Cand vor veni persoane cu idei cum progresam in acea directie, va fi mai ok.

> Eu așa cred și văd GSL și ca o entitate care să ajute la menținerea
> comunităților locale. E atât de ușor să te trezești într-o zi să vezi niște
> oameni care stau în fața blocului spărgând semințe și neștiind ce e
> software-ul liber încât să-ți spui ce naiba fac eu aici? Ia să-mi vad de
> viața mea. E foarte ușor să renunți la voluntariat, de aceea orice efort,
> cât de mic trebuie apreciat cât mai pozitiv.

Asa e.