[software-liber] Re: Aplicații practice Free Software

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Mie Iun 3 16:10:49 EEST 2009

Jani Monoses wrote:

>     Astept un raspuns clar, ai facut experimentul ?
>

> Nu, am zis ca nu ma intereseaza acest tip solutie si prefer una mult
> mai simpla.
> Poate e altcineva pe lista cu atitudine mai pozitiva si care va testa
> insa.
>
> Jani

? ? ?
! ! !

Preferi sa ramai la rolul de comentator, activist al zvonurilor ? Pe
langa aceasta aparenta superficialitate, eu cred ca in tine, Jani, este
si ceva profund. Cred ca iti place sa-i ajuti pe altii, comunitatea. Ca
ai momente cand regreti astfel de atitudini dispretuitoare fata de ce
fac altii.

Te rog din nou, fa acea incercare ! Pune orice tarif pe ora pierduta de
tine si eu o sa incerc sa te rasplatesc. Dar cred ca rasplata cea mai
mare o s-o ai prin faptul ca vei castiga o batalie cu tine insuti, cu
partea care te discrediteaza, facandu-te sa te agiti, sa vorbesti despre
lucruri pe care nu le cunosti, fara sa incerci un minim efort de
intelegere. Mierea cea mai dulce poate e sub nasul tau si tu nu-ti faci
timp sa o cauti acolo. Imi aduce aminte situatia asta de frumoasa
poveste a lui Coelho din  Alchimistul.

V-am promis ca voi fi insistent, ca acest subiect vreau sa-l duc pana la
capat. Si trebuie sa luam lucrurile pe rand, nu trecem mai departe pana
nu rezolvam acest punct.

Astept !