Mie Iun 3 16:20:25 EEST 2009

Pe 03.06.2009 16:12, Jani Monoses a scris:

>     Pot spune și că Windows e mult mai ok decât Linux și asta e. Doar
>     nu folosește majoritatea lumii Windows știind că Linux e mult mai
>     ok nu ? Hai să recitim ce scriem înainte de a trimite mesajul.
>
>     Promovat pentru ce ? Software-ul liber nu va trăi niciodată fără
>     contribuitori. Nu merge să urli folosiți software liber și nimeni
>     să nu mai contribuie.
>

> Crezi ca creste numarul de contributori la GSL daca trecem pe mailman?
Nu.

Am tras un semnal de alarmă fiindcă am destule informații din care am
tras concluzia că avem niște probleme din moment ce nu se alătură membri
noi care vor să activeze.

Când ai ceva extraordinar, toată lumea vrea să contribuie, când ai ceva
nasol, toată lumea critică.