[software-liber] Re: Aplicații practice Free Software

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iun 3 16:24:10 EEST 2009

2009/6/3 Ioan Fericel <mirabit la gmail.com>

> [...]
> simpla.
> Poate e altcineva pe lista cu atitudine mai pozitiva si care va testa insa.
>
> Jani
>

> ? ? ?
> ! ! !
>
> Preferi sa ramai la rolul de comentator, activist al zvonurilor ? Pe langa
> aceasta aparenta superficialitate, eu cred ca in tine, Jani, este si ceva
> profund. Cred ca iti place sa-i ajuti pe altii, comunitatea. Ca ai momente
> cand regreti astfel de atitudini dispretuitoare fata de ce fac altii.

Acesta e ultimul meu mail pe aceasta tema. Daca asa raspundeti singurei
persoane care si-a luat osteneala sa discute mai in detaliu propunerea
dumneavoastra, nu vad sensul discutiei. Daca se va dovedi ca am luat o
decizie proasta e ok, nu e prima oara.

> [...]
> s-o ai prin faptul ca vei castiga o batalie cu tine insuti, cu partea care
> te discrediteaza, facandu-te sa te agiti, sa vorbesti despre lucruri pe care
> nu le cunosti, fara sa incerci un minim efort de intelegere. Mierea cea mai
> dulce poate e sub nasul tau si tu nu-ti faci timp sa o cauti acolo. Imi
> aduce aminte situatia asta de frumoasa poveste a lui Coelho din
> Alchimistul.
>
> V-am promis ca voi fi insistent, ca acest subiect vreau sa-l duc pana la
> capat. Si trebuie sa luam lucrurile pe rand, nu trecem mai departe pana nu

Nefiind eu singura persoana in stare sa testeze acea aplicatie, iar altii
find mai putin superficiali si mai pozitivi chiar nu inteleg de ce m-ati
ales pe mine.

Jani