Mie Iun 3 16:25:52 EEST 2009

2009/6/3 Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>:

> Nu. Ca prefer sa fim grupul care promoveaza soft liber, nu grupul care doar
> foloseste soft liber.
> GG e mult mai ok decat mailman si asta e. Grupul e pentru promovat intre
> newbies, nontehnici, presa ,etc.
>
> Alte interfete nu se compara cu asta si in mod cert nu o sa renuntam la ea
> doar sa multumim fanatismul FOSS.
> Pentru ca vom avea un mailman in plus in detrimentul inetractiunii grupului
> cu restul lumii.

Jani, nu trebuie sa ne ocupam cu totii de aceleasi sarcini. Unul pune
Mailman sau orice alta unealta libera, altul ii face interfata (css)
prietenoasa, altul pune o cautare.

Eu apreciez mult determinarea ta de a misca GSL sa produca cat mai
repede rezultate vizibile in exteriorul comunitatii. Dar mare atentie,
ca esti dispus la compromisuri din start.

Uite, eu am fost dezolat intr-o zi sa vad cele mai grele automobile
4x4 in parcarea privata a Universitatii Ecologice din Bucuresti.

Nicio comunitate nu trebuie sa plece la drum fara o lista a liniilor
directoare (guidelines), o filosofie. Care este lista asta, care e
promisiunea Grupului pentru Software LIBER? Ca sa stim daca suntem pe
aceeasi lungime de unda. :-)

Tibi