Mie Iun 3 16:29:39 EEST 2009

> Am tras un semnal de alarmă fiindcă am destule informații din care am tras
> concluzia că avem niște probleme din moment ce nu se alătură membri noi care
> vor să activeze.

Ok. Pai semnalul cu grup sters de google de fapt e false alarm deci e ok.
Iar cele doua liste semisimilare nu-s o porblema, azi am auzit de ele prima
oara.

Legat de membri noi: pe lista sunt peste 100 de persoane deci nu e problema
cu numarul de inscrisi pe lista ci cu cei inscrisi care contribuie la
altceva decat discutii.

> Când ai ceva extraordinar, toată lumea vrea să contribuie, când ai ceva
> nasol, toată lumea critică.

Asa e, doar nu vad legatura :D

Jani