[software-liber] Re: fedora ro

Mie Iun 3 16:34:24 EEST 2009

2009/6/3 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:

> Pe 03.06.2009 16:20, Jani Monoses a scris:

> Îi scoatem la careu acum? Ce facem?
>

> --
> Alexandru Szasz

Remarc si eu tensiunea asta intre ubuntu-ro si fedora-ro (pe care
sincer nu o inteleg) insa nu cred ca trebuie pusa problema chiar asa.
Deschiderea se face si prin a incepe sa ascultam ce au ei de zis,
asteptam sa vedem ce ne prezinta alexxed ca solutie iar daca trecerea
nu e sesizabila ideologic nu pot decat sa fiu de acord.

Spor

--
Alin Rus