Mie Iun 3 16:36:16 EEST 2009

> Jani, nu trebuie sa ne ocupam cu totii de aceleasi sarcini. Unul pune
> Mailman sau orice alta unealta libera, altul ii face interfata (css)
> prietenoasa, altul pune o cautare.

Zic ce ma deranjeaza la astfel de proiecte: da impresia ca lumea se implica
si lucreaza.
Dar lucreaza la chestii care il pasioneaza sau pe care vrea sa le invete
zicand in acelasi timp
ca ajuta la grup. Nu de astfel de contributii ducem lipsa, din astea sunt
destule in ultimii 10 ani
in romania. Mailmanuri, majordomouri, forumuri, chiar distributii pentru
servere linux facute aici.
Si rezultatul unde e?

Deci nu vreau sa dam impresia de grup activ ca toti hackuiesc la ceva intern
si cu asta si-au facut
sfanta datorie fata FOSS, dar cand e sa-si miste fundul sau sa faca ceva mai
neconventional dar mult mai util
publicului nu-s de gasit.  Vorbesc in general, in cazul lui Alex chiar nu se
potriveste asta.

Pun cosmetizarea si lucrul la infrastructura 'neesentiala' in categoria
'talk the talk'.

> Eu apreciez mult determinarea ta de a misca GSL sa produca cat mai
> repede rezultate vizibile in exteriorul comunitatii. Dar mare atentie,
> ca esti dispus la compromisuri din start.
>
> Uite, eu am fost dezolat intr-o zi sa vad cele mai grele automobile
> 4x4 in parcarea privata a Universitatii Ecologice din Bucuresti.

Nasol.

> Nicio comunitate nu trebuie sa plece la drum fara o lista a liniilor
> directoare (guidelines), o filosofie. Care este lista asta, care e
> promisiunea Grupului pentru Software LIBER? Ca sa stim daca suntem pe
> aceeasi lungime de unda. :-)

Nu stiu daca avem filozofie sau manifest, ar trebui dedus din ce am facut
pana acum.
Problema cu manifestele si probabil stii din experienta cu cateva  asociatii
FOSS
e ca-s idealisme care daca nu le imperechiezi cu ceva concret iti iramane
doar ceva de mentionat pe CV si atat.

Jani