Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iun 3 16:38:47 EEST 2009

On 06/03/2009 03:48 PM, Jani Monoses wrote:

> Ba da. Stii bine ca ziceam de actiuni in cadrul GSL, care a fost facut
> sa combine aceste eforturi si de a produce ceva mai bun decat
> comunitatile separat.

In conversatia asta s-au exprimat si 3 persoane care fac parte dintr-o
asemenea comunitate si ne-am lovit de un zid, ca si cum GSL nu vrea sa
ne combinam eforturile.

De ce am face noi un efort suplimentar cind dam peste autoritarism,
reguli peste reguli si lipsa de principii? Ce zona de colaborare mai ramine?