Mie Iun 3 16:41:17 EEST 2009

2009/6/3 Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu la gmail.com>

> Jani: o parte bună a membrilor (oricât de activi or fi acum – fiecare
> are sistemul propriu de priorități, cine știe când or intra într-o
> perioadă mai bună și-or face mai multe) sunt deranjați de soluția
> proprietară GG.

Pai aici intra si votul sau cum l-am numi. O fi membri deranjati, dara daca
ei nu activeaza
in grup pe ei ii doare cel mai putin daca e mailman sau gg deci parerea lor
conteaza mai putin.

> Problema aici nu se pune ca la firmware pentru wireless sau altele.
> Acolo ai de ales între a avea o placă wireless funcțională și a avea
> una nefuncțională.
>
> Aici e vorba despre alegerea între două soluții oarecum echivalente
> dintre care una e proprietară și una nu:
> * GG: are integrat search, posting, daemon de mail, administrare cont
> * Mailman + Xapian: daemon mail + administrare cont == mailman, search
> arhive == Xapian. Integrarea log se poate face adaptând interfața web,
> nu cred că e ceva nemaipomenit de greu.

Nu e greu, doar inutil dupa parerea mea, stiind ca sunt atatea proiecte
utile publicului
care sunt in paragina pe site.

> Sunt de acord că nu software-ul folosit pentru comunicația cu grupul
> este problema prioritară a GSL, dar dacă tot s-a ridicat problema
> observ că sunt utilizatori care doresc trecerea la soluția OS (după
> cum am citit eu mesajele azi, majoritatea) și oameni care doresc să se
> ocupe de instalarea și administrarea serviciului.

majoritatea? Doar Nicu si Adrian ziceau, iar ei pana acum sunt lurkers si nu
membri.
Aveam evident alta perspectiva daca areau persoane mult mai implicate (pe
langa Alex)
care ziceau ca trebuei neaparat mailman. Ca altfel pierdem vremea cu
multumitul celor
mai vocali dar fara sa avem un avantaj.

> Din discuția de până acum eu văd lucrurile așa:
> * mai toți membrii preferă soluția open source,
> * Jani vrea GG,

cam simplist pusa problema :)