[software-liber] Re: fedora ro

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iun 3 16:50:14 EEST 2009

On 06/03/2009 04:20 PM, Jani Monoses wrote:
> Salut,
>
> Nicu si Adrian spuneti ce va impiedica acum si cu ce ati putea
> contribuiti la GSL, ca sa trecem discutia pe ceva mai constructiv
> daca tot avem multe de spus :)

Lipsa unor proiecte la care sa pot participa in limita timpului,
competentei si interesului.

Uite un exemplu concret care nu e sub umbrela GSL: am in curs de
planificare cu Tibi si Ceata niste prezentari ale aplicatiilor de
grafica FOSS, dar astea probabil vor avea de asteptat pina in toamna,
dupa vacanta.

Am mai avut o tentativa de a organiza zilele astea ceva in UPB dar din
pacate o nepotrivire a programelor fiecaruia (examene, servicii) au
facut sa nu mai poata avea loc. Mai incercam o data in noiembrie.

Si bineinteles, mai am tot felul de activitati "upstream" in Fedora,
ceea ce implica unele limite ale timpului dedicat activitatii pe plan local.