Mie Iun 3 16:50:39 EEST 2009

> In conversatia asta s-au exprimat si 3 persoane care fac parte dintr-o
> asemenea comunitate si ne-am lovit de un zid, ca si cum GSL nu vrea sa ne
> combinam eforturile.

Si pana azi care a fost zidul? Eu singura obiectie care am auzit-o a fost
acum mult timp cu Launchpad, unde desi doar tu si cu Alex ati preferat trac
am trecut pe asta. Nu am regretat miscarea, doar zic ca a fost o luare in
considerare a opiniei minoritatii la acea vreme tocmai sa construim ceva
impreuna.

Acum nu se poate ca doar conditii sa pui si pana nu e perfect ceva sa nu te
implici. Eu am observat ca nu ai timp sa te implici si asta e accept asta,
dar nu am vazut sa fie ceva in grup care sa te obstructioneze. Daca era de
ce nu ai zis, esti pe lista de la inceput, ce astepti?

> De ce am face noi un efort suplimentar cind dam peste autoritarism, reguli
> peste reguli si lipsa de principii? Ce zona de colaborare mai ramine?

Ce reguli? Ca suntem o debandada totala nu vezi? De aceea am zis azi de
proiecte independete. Si mai demult ti-am zis de proiectul tau cu tutoriale
de grafica in romana. Ai facut ceva in directia asta sa vezi dace se pot
pune la incearca sau in alt mod pe site?

Jani