Adrian Joian adrian.joian la fedoraproject.ro
Mie Iun 3 16:54:49 EEST 2009

Prin acest tip de discurs in care "Jani decide" faci un defavor major
utilizatorilor listei, trebuie sa intelegi ca nu e totul despre tine.
Asta e uni vor Mailman tu nu - totalitarism nefondat.

Un ataşament non-text a fost şters...
Nume: smime.p7s
Tip: application/x-pkcs7-signature
Mărime: 6699 octeţi