[software-liber] Re: fedora ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iun 3 16:57:52 EEST 2009

2009/6/3 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> Pe 03.06.2009 16:20, Jani Monoses a scris:

> Îi scoatem la careu acum? Ce facem?

Ce are azi lumea ca toti se simt agresati? :) Daca nu putem pune intrebari
direct si raspunde direct la ele ce mai conteaza pe ce soft ruleaza lista de
discutii?

Pierdem deja destula vreme cu astfel de threaduri ca sa le mai si imbrobodim
si sa folosim figuri de stil.

Sa vedem clar care sunt nemultumirile, ce se vrea, ce nu se vrea, cine cu ce
ar contrbui dar e oprit.
De fapt nici nu vreau sa am de-a face cu persoane cu care nu pot discuta
deschis. Mi se pare o ofensa mai mare sa o tot tii in politeturi false si
political correctness de doi bani. Cu alea doar ajungem sa nu ne luam de par
nu sa construim ceva impreuna. Si cum toti vrem sa promovam FOSS in tara, si
macar aici suntem de acord, mai bine sa discutam.

Jani