[software-liber] Re: Aplicații practice Free Software

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Mie Iun 3 16:58:21 EEST 2009

Jani Monoses wrote:

>     ? ? ?
>     ! ! !
>
>     Preferi sa ramai la rolul de comentator, activist al zvonurilor ?
>     Pe langa aceasta aparenta superficialitate, eu cred ca in tine,
>     Jani, este si ceva profund. Cred ca iti place sa-i ajuti pe altii,
>     comunitatea. Ca ai momente cand regreti astfel de atitudini
>     dispretuitoare fata de ce fac altii.
>

> Acesta e ultimul meu mail pe aceasta tema. Daca asa raspundeti
> singurei persoane care si-a luat osteneala sa discute mai in detaliu
> propunerea dumneavoastra, nu vad sensul discutiei. Daca se va dovedi
> [...]

Vorbeam pe o alta lista de "lupii tineri" si am ales, cu o anume
inspiratie, influentata de atitudinea fata de subiect, si in general pe
grup, urmatoarea ordine: Jani, Razvan, Stas, Alexandru Szasz, ... Sper
sa am puterea sa merg pana la capat cu acest "recensamant", care sper sa
se concretizeze si in niste "semnaturi de adeziune", nu atat la
proiectul XDOC, ci in general la filozofia grupului si la organizarea
Asociatiei. Dupa atatea discutii la nivel de vorbe, asta e ideea mea in
acest moment prin care am putea avansa concret - asumandu-ne
responsabilitati si cunoscandu-ne personal. Deocamdata prin ce se scrie
aici ( eu pastrez arhiva indiferent de sistemul ales ! ) dar sper cat
mai curand si fata-n fata, la FLOSS-Camp . Acolo v-om avea ocazia sa ne
certam cu adevarat "la usa cortului" !

Ioan