[software-liber] Re: proiecte independente

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Mie Iun 3 17:37:24 EEST 2009

Am lasat numai partea care ar trebui sa ne intereseze in acest moment:
PROIECTE

> incearca.sl.ro, vademecum al lui Alex, clone aplicatii pentru finainte,
> cereri 544, website grup, stiri bilunare, distributii materiale
> promotionale, contact proactiv cu presa, organizat un lan party cu jocuri
> foss. Orice facem legat de grup si pormovare FOSS cand nu ne racim gura pe
> lista.

Mai jos am enumerat proiectele spuse de jani si doresc ca fiecare sa isi
asume un rol. Voi avea grija "sa va bat la cap" cu statusul proiectelor pe
care le coordonati.

Asadar hai sa facem sa functioneze proiectele de mai jos:

*1. incearca.sl.ro *- link-ul nu functioneaza. Poate ai vrut sa spui *
http://incearca.softwareliber.ro*.
Scop: promovarea aplicatiilor open source
Initiator: ????
Coordonator: ????
Colaboratori: ????
Perioada valabilitate: nelimitata
Actiuni: promovare din cand in cand pe site-ul propriu ca se cauta
colaboratori,  contactare comunitati pentru a publica anunturi pe site-urile
proprii, contactarea celor care scriu tutoriale despre open source pe
site-urile proprii si determinati sa scrie sau sa fie de acord cu preluarea
articolului pe site-ul nostru.

*2. Vademacum*
Scop: gasirea unui tool pentru crearea de documentatie online, identificarea
surselor care ofera tutoriale,
Initiator: alexs
Coordonator: alexs
Colaboratori: ????
Perioada valabilitate: nelimitata
Actiuni:  cautare tool pentru documentatie, identificare sursa sau manuale
in limba romana, sortare documentatie pe categorii, publicarea documentatie
pe site sau crearea de link-uri catre cele deja existente.

*3. Aplicatii alternative pentru finante*
Scop: creare de aplicatii alternative pentru finante care sa ruleze pe
sisteme linux sau sa fie independente de platforma.
Initiator: ???
Coordonator: ???
Colaboratori: ????
Perioada valabilitate: nelimitata
Actiuni: identificarea aplicatiilor utilizate, creare aplicatii alternative,
testarea aplicatiilor, discutat cu MF ca sa puna aceste aplicatii pe pagina
lor.

*4. C**ereri 544*
Scop: obtinerea de informatii despre numarul si pretul aplicatiilor
proprietare utilizate in administrare. Centralizarea acestor informatii
Initiator: stas (cred)
Coordonator: luciano
Colaboratori: membrii GSL
Perioada valabilitate: nelimitata
Actiuni: depunerea a cat mai multor solicitari pentru a putea crea prin
aproximare o statistica la numarul de aplicatii proprietare utilizate,
centralizarea informatiilor obtinute, publicarea informatiilor

*5. website grup*
Scop: prezentarea actiunilor grupului GSL, prezentarea proiectelor,
prezentarea comunitatilor open source din Romania
Initiator: stas si inca cateva persoane
Coordonator: ????
Colaboratori: membrii GSL
Perioada valabilitate: nelimitata
Actiuni: intretinere site, creare pagini, ...

*6. Promovare*
Scop: promovarea softului open source in Romania, promovarea actiunilor
grupului
Initiator: ????
Coordonator: ????
Colaboratori: membrii GSL
Perioada valabilitate: nelimitata
Actiuni: stiri bilunare, distributii materiale promotionale, contact
proactiv cu presa, organizat un lan party cu jocuri foss

LucianO