[software-liber] Re: proiecte independente

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Iun 3 17:43:59 EEST 2009

Pe 03.06.2009 17:37, Lucian Oprea a scris:
> Am lasat numai partea care ar trebui sa ne intereseze in acest moment:
> PROIECTE
>

>         Exemple de proiecte te rog. Nu stiu la ce te referi cand spui
>         "proiecte".
>

>     incearca.sl.ro <http://incearca.sl.ro>, vademecum al lui Alex,
>     clone aplicatii pentru finainte, cereri 544, website grup, stiri
>     bilunare, distributii materiale promotionale, contact proactiv cu
>     presa, organizat un lan party cu jocuri foss. Orice facem legat de
>     grup si pormovare FOSS cand nu ne racim gura pe lista.

> [...]

Atenție mai mare la exprimare că promovăm greșeli altfel.
E vademecum, cuvânt românesc, vademacum e în poloneză.
La fel și cu Jani Stas din știri.
Și la fel și cu abuzul de sl.ro (ăsta mi se adresează inclusiv mie).

Și dacă se poate fără culori în email ...