[software-liber] Re: proiecte independente

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mie Iun 3 17:47:21 EEST 2009

On Wed, 2009-06-03 at 17:43 +0300, Jani Monoses wrote:
> E ok. Ce ai pus la 6.Promovare insa sunt mai multe proiecte mici, si
> de fapt acolo intra porobabil si multe alte proiecte noi propuse.

Proiectele GSL se află pe pagina grupului.
Nu înțeleg de ce se referă toată lumea la wiki, pe când ăla e un mediu
de testing și ciorne mai mult.

http://softwareliber.ro/en/proiecte/?lang=ro

--
() Campania Panglicii în ASCII