Cristi Măgherușan majeru la gmail.com
Mie Iun 3 15:27:52 EEST 2009

Salut,

Sunt de parere ca nu ajungem nicaieri cu discutiile astea. Linus a
folosit ani de zile bitkeeper, mii de proiecte folosesc Launchpad,
alte mii google code sau SF.net (care eu nu cred ca e Free, poate ma
insel)
Propun ca si noi sa folosim solutia superioara tehnic chiar da nu e
neaparat si Free. Cei care insista sa trecem pe altceva pot veni cu
alternative, suntem deschisi la sugestii, atata vreme cat sunt mai
bune din punct de vedere tehnic comparativ cu ce avem noi acum.

Cristi