[software-liber] Re: Salut! Free Software in R. Moldova. Imi puteti da niste sfaturi?...

Free Sfotware MD softlibermd la gmail.com
Mar Iun 2 10:55:14 EEST 2009

Salut! Iţi mulţumesc pentru sfaturile pe care mi le-ai dat. Am inţeles ce
vreai să spui. Nu-mi pot pune scopuri prea mari , voiam doar să spun care
este ideea. În realitate ar fi minunat dacă aş putea găsi nişte persoane la
noi cu care, cel puţin, să pot discuta pe această tema şi care impărtăşesc
aceleaşi idee. Apoi vom mai vedea...
Voiam doar să  întreb, ce ai avut în vedere că diferă cu ceea ce te ocupi
tu?...