Mie Iun 3 21:28:47 EEST 2009

2009/6/3 Cristi Măgherușan <majeru la gmail.com>:
> Propun ca si noi sa folosim solutia superioara tehnic chiar da nu e
> neaparat si Free.

Păi așa aș putea spune că am ajunge toți să folosim Mac OS X, nu
GNU/Linux. Asta e capcana în care vrem să cădem?

„Ce e mai bun” n-are nici în clin nici în mânecă cu programele libere,
nici măcar cu cele cu sursă deschisă. Și totuși în titlul grupului
există „software liber”.

> Cei care insista sa trecem pe altceva pot veni cu
> alternative, suntem deschisi la sugestii, atata vreme cat sunt mai
> bune din punct de vedere tehnic comparativ cu ce avem noi acum.

Stabilește tu niște criterii pentru „mai mai bune din punct de vedere
tehnic”. :-)

Mailman e considerat de majoritatea cel mai puternic instrument pentru
liste de discuții. Are mai multe opțiuni decât Google Groups și asta
dă mobilitate administratorului. Iar utilizatorii nu sunt introduși
într-un lanț de pași pentru înregistrarea adresei lor cu o entitate
alta [Google] decât organizația care conduce lista.

Tibi