[software-liber] Re: proiecte independente

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Mie Iun 3 22:31:03 EEST 2009

Cautam mult si bine sa vad ce inseamna cuvantul asa cum l-am scris eu.
Ce este sl.ro? L-am mai vazut dat ca referinta de cateva ori dar la mine nu
se deschide nimic.

LucianO,

În data de 3 iunie 2009, 17:43, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a scris: