[software-liber] Re: proiecte independente

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Mie Iun 3 22:55:31 EEST 2009

Scuze, dar nu inteleg care sunt proiectele la care faci referire in link pe
softwareliber.ro
Acolo sunt cateva proiecte generale ale comunitatilor iar noi vorbim de
proiecte GSL.
In acest moment, nu exista nici un proiect GSL care sa fie bine structurat
si prezentat celorlalti. Eu asta incerc sa fac. Mai mult, incerc sa ii fac
responsabili pe cei care doar vorbesc.

Apropo, daca tot a venit vorba despre pagina de proiecte de pe
softwareliber.ro am cateva sugestii:
- Pagina Promovare - fiecare proiect sa aiba o imagine distinctiva pentru a
putea fi identificata mai usor.
- Pagina Localizare - sunt doar cateva proiecte iar unele au fost omise:
Fedora, KDE, openSUSE, Mandriva, inkscape, GIMP, etc. Consider ca in aceasta
pagina ar fi util sa se gasesca cele mai cunoscute distributii linux si
aplicatii open source.
- Pagina Implicare - ar trebui sa fie macar amintite in aceasta pagina cele
mai cunoscute distributii linux - macar cele la care se lucreaza la
traducerea lor in limba romana

LucianO,

În data de 3 iunie 2009, 17:47, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris: