[software-liber] Re: proiecte independente

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mie Iun 3 23:15:14 EEST 2009

On Wed, 2009-06-03 at 22:55 +0300, Lucian Oprea wrote:
> [...]
> link pe softwareliber.ro
> Acolo sunt cateva proiecte generale ale comunitatilor iar noi vorbim
> de proiecte GSL.
> In acest moment, nu exista nici un proiect GSL care sa fie bine
> structurat si prezentat celorlalti. Eu asta incerc sa fac. Mai mult,
> incerc sa ii fac responsabili pe cei care doar vorbesc.
>
> Apropo, daca tot a venit vorba despre pagina de proiecte de pe
> softwareliber.ro am cateva sugestii:
> - Pagina Promovare - fiecare proiect sa aiba o imagine distinctiva
> pentru a putea fi identificata mai usor.

Ok, dacă faci imaginile respective le pun online.

> - Pagina Localizare - sunt doar cateva proiecte iar unele au fost
> omise: Fedora, KDE, openSUSE, Mandriva, inkscape, GIMP, etc. Consider
> ca in aceasta pagina ar fi util sa se gasesca cele mai cunoscute
> distributii linux si aplicatii open source.

Dacă ai încerca o formulare gata să fie pusă direct în pagină ar fi
super. Am mai zis de câteva ori, dacă aveți idei, veniți și cu
materializarea lor.

> - Pagina Implicare - ar trebui sa fie macar amintite in aceasta pagina
> cele mai cunoscute distributii linux - macar cele la care se lucreaza
> la traducerea lor in limba romana

Lucian, nu mi-o lua în nume de rău, însă așa cum acuma umblu după o
posibilă listă de proiecte Românești ce pot fi puse în pagina gsl, așa
am umblat și am întrebat de toți pe IRC ce să pun la implicare (printre
care erau reprezentanți nu doar de la Ubuntu/Kiwi), ce comunități să
listez acolo. Nu am fost băgat în seama la fel cum nu am fost băgat în
seamă când am creat paginile respective pe wiki:
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/Site
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/Comunitati

Deci degeaba încearcă cineva să-mi reproșeze că nu am băgat în seamă nu
știu ce comunitate, dacă nici-un reprezentant nu a luat contactul cu
mine/noi.

Ca și în cazul listei cu proiectele de localizare, sunt dispus să
completez pagina, însă ar fi frumos să vii nu doar cu idei (mai nou toți
suntem plini de idei) ci și cu ceva materializări.

> LucianO,

Spor(t).
Acum pun lista de discuții.