Joi Iun 4 11:11:56 EEST 2009

Pe 04.06.2009 11:02, Stas SUSHKOV a scris:

> Nu cred că lumea scrie adresa din cap. Cel mai probabil cu ajutor la
> completition prin uneltele ce le folosesc. Oricum, nu-mi place să
> amestesc treburile. Și apoi, pot face un alias și la adresa listei.

Mie nu-mi plac expresiile „nu-mi place” și „nu mă interesează” cu
caracter autoritar. Nu trebuie să votăm orice, dar când e vorba de o
decizie mai importantă e bine să discutăm. Acum nu mai are rost să
schimbăm, nu vreau să bulversăm lumea, important era să avem controlul
asupra datelor.

În orice asociație vorbitul ocupă o mare parte din timp, nu este ceva
anormal.