Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Joi Iun 4 11:36:15 EEST 2009

On Thu, 2009-06-04 at 11:11 +0300, Alexandru Szasz wrote:
> Pe 04.06.2009 11:02, Stas SUSHKOV a scris:

> Mie nu-mi plac expresiile „nu-mi place” și „nu mă interesează” cu
> caracter autoritar. Nu trebuie să votăm orice, dar când e vorba de o
> decizie mai importantă e bine să discutăm. Acum nu mai are rost să
> schimbăm, nu vreau să bulversăm lumea, important era să avem controlul
> asupra datelor.

„Nu-mi place” se referea strict la cum implementez și rezolv problema,
care dacă am ales eu să rezolv treaba, atunci am dreptul de a alege
implementare. Iar experiența pe care o am, m-a dus cu gândul că e mai ok
să se afle listele pe un subdomeniu.

Acest lucru nu înseamnă că nu sunt deschis la propuneri și ajutor, doar
că mi s-a părut mai logic ca lista să nu depindă de domeniul principal.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/