Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Iun 4 11:40:16 EEST 2009

On 06/04/2009 11:02 AM, Stas SUSHKOV wrote:

> Nu cred că lumea scrie adresa din cap. Cel mai probabil cu ajutor la
> completition prin uneltele ce le folosesc. Oricum, nu-mi place să
> amestesc treburile. Și apoi, pot face un alias și la adresa listei.

Am vazut ca pe la diverse proiecte se prefera ca listele de mail sa fie
pe subdomeniu, am vazut chair cazuri la care s-a trecut de la doemniu la
subdomeniu.

Nu stiu exact de ce, dar imi inchipui ca e separare dupa
functionalitate: adresele organizatiei sint direct la domeniu iar cele
ale listelor tinute de aceasta la subdomeniu si mi se pare bine asa.